REKLAMAČNÝ FORMULÁR

default

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

a)  V prípade, že Vám tovar doručia poškodený (obal alebo samotné  zariadenie), tento tovar nepreberajte a vráťte ho kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám tovar doručila. 

b) V prípade poruchy Vášho klimatizačného zariadenia, ktoré ste zakúpili na našom eshope www.shopelektro.sk postupujte nasledovne:  Vyplňte REKLAMAČNÝ FORMULÁR, ktorý nám zašlete priamo zo stránky nášho eshopu alebo na emailovú adresu shopelektro1@gmail.com. Jedna kópia vyplneného FORMULÁRA bude doručená aj na Vašu emailovú adresu.  Následne sa s Vami skontaktujeme a dohodneme termín obhliadky zariadenia.  Obhliadka a zistenie závady klimatizačného zariadenia je pre Vás ako zákazníka bezplatná.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR nám zašlite aj v prípade, že u nás zakúpená klimatizácia nebola inštalovanou našou montážnou spoločnosťou CASSO s.r.o. V tomto prípade zistíme, či je porucha na klimatizačnom zariadení zakúpenom na našom eshope, alebo chyba súvisí s montážou.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Predajca:

CASSO s.r.o. prevádzkujúci eshop www.shopelektro.sk
Sídlo: Pražská 4, 040 11 Košice
Poštová adresa: Popradská 68, 040 11 Košice
email: shopelektro1@gmail.com
 

Reklamačný formulár

Základné informácie

Kontaktné údaje

Doplňujúce informácie

Poznámka

Zápis

Visual CAPTCHA
Overovací kód